"Moje konie żrą, moi żołnierze odżywiają się, a ja jem."
Napoleon Bonaparte

czwartek, 1 stycznia 2015

MOJE KULINARNE PODRÓŻE TU I TAM...

Jak zrobić prawdziwą paellę z Walencji? Jak ugotować gulasz z ogona wołowego? I jakby tego było mało, jak zrobić je w Polsce, gdzie na pierwszy rzut oka może się wydawać niemożliwym zdobycie produktów do przygotowania potraw według śródziemnomorskich przepisów? Mogę Was zapewnić, że wcale nie jest to takie trudne, jak się wydaje. Zapraszam Was do brania udziału w moim gotowaniu, do którego używam surowców polskich i mego hiszpańskiego serca. Chciałbym także podzielić się z Wami różnymi anegdotami kulinarnymi stąd i stamtąd. Odbędę podróż przez kuchnie różnych polskich restauracji i opowiem Wam o tym, co proponują ich szefowie. Porównam również wina polskie i wina hiszpańskie oraz poszukam, gdzie można znaleźć ich najlepszy wybór. Oczywiście nie zapomnę o typowo południowym produkcie, jakim jest oliwa z oliwek, dlatego też pokażę Wam jakiego tłuszczu używa się na tej ziemi i sprawdzę czy tak trudno jest natknąć się tu na dania przygotwane z oliwą.
Podsumowując, chciałbym, żebyście spędzili miłe chwile i razem ze mną odkrywali tak piękny świat, jakim jest gastronomia. Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój blog i będziecie z przyjemnością czytać artykuły i oglądać filmy, które raz w tygodniu będę publikować.

2 komentarze:

  1. Hola, podrias mostrar como preparar arroz con leche? Me encanta este postre, pero nunca me sale como en Espana;)
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola, muchas gracias por dejar el comentario. Te prometo que hare la receta que me pides y veremos por que te sale mal. Tambien puedes ver mi blog en español en la siguiente url: www.cocinandoenpolonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń